dijous, 11 d’octubre del 2012

Les meves vacances

Aquest estiu he anat a Romania i m’ho he passat molt bé. El primer dia va ser el que m’ho vaig passar millor, volíem fer una sorpresa a tots però uns espietes ho van dir. La meva padrina es va ficar molt contenta, sobretot la tieta i el tiet, la cosina també. Vaig anar a un lloc que es diu Sarata on hi ha el meu únic padrí  i la padrina; em vaig quedar allà fins que vaig anar a casa del meu cosí que es diu Paul , ell tenia moltes coses per a jugar, com jocs de taula i altres coses.


Em vaig haver de fer el passaport allà, per a no  oblidar-me de la casa de Romania. La casa  és gran i m’agrada més perquè es més gran que la d’Albesa i té mes habitacions, mes espai per jugar amb  el meu veí que és molt petitet i que aviat es farà gran. Ah! Que m’en descuido del meu cosí preferit, vaig anar a casa seva i  no  volia marxar.
Cada dia si volies jugaves a futbol, si volies és clar, jo hi anava perquè m’agradava .
La padrina té molt animals més grans que jo.
Vam anar a tallar herba, hi havia moltes rates i al anar a buscar aigua, pesava mot.

Per tornar de Romania vam estar molt de temps i estàvem molt cansat. Als nostres amics, quan passàvem per Hongria els van regirar l’equipatge i a nosaltres no (ja, ja).Vam anar tirant i era molt avorrit. Per fi Eslovènia, estem pel mig camí, cap a Itàlia i no m’agrada gaire saber que ens estem allunyant de Romania.
Bé estic il·lusionat, ja estem per Italià i aviat França, falta poc per sortir d’ Itàlia.
Ja esta estem a França ens queden 2 o 3 hores per arribar a Espanya.
Ja estem per Espanya .Estic molt il·lusionat, però també trist perquè trobaré a faltar a la meva família de Romania.

Ja estic a casa em sembla més gran que sempre, mai no me n’ oblidaré de Romania