dijous, 11 d’octubre del 2012

Les meves vacances

M’he  passat mig any al costat de la meva família a Catalunya, des del gener fins al juny. Ens vam decidir de passar les vacances d´estiu al costat dels padrins.


El dia 30 de juny quan vam arribar em va semblar tot canviat. Les coses eren com les havia deixat, però jo sóc mes gran i tot ha canviat.

Havia trobat  als amics i els vaig contar com passo el temps aquí, vam jugar a jocs divertits, vaig anar a la festa del poble , a visitar els parents Vaig anar a pescar i a la piscina.

Els meus amics estaven impacients per aprendre una mica la llengua. El que més ràpid van aprendre va ser hola i adéu. Els padrins van provar un menjar fet per mi (els canelons).

Era el rei de tot, el temps va passar ràpid, creia que era un somni. Espero amb il·lusió el proper estiu.