dijous, 18 d’octubre del 2012

El meu cap de setmana

Jo el cap de setmana m'ho he passat molt bé.
El dissabte al matí he anat a comprar a Lleida. Vam comprar menjar, unes sabates i el meu pare un pot de pintura. De Lleida vam tornar a les 12.
          
Quan vam tornar a casa vaig fer el dinar amb la meva mare i vam dinar. El diumenge al mati vam anar a Mollerussa amb uns amics i després vam tornar a casa a fer el dinar perquè teníem invitats. Van vindre uns amics amb un bebè i aquell bebé em va fer petar de riure.



Després vaig fer els deures pel dilluns al col·legi. Després vaig ajudar a la meva mare a fer el sopar i vaig sortir amb el meu pare amb la bicicleta.
Vam anar fins a casa del meu tiet i sempre em diu el mateix , com que m’estima tant! Un dia li vaig dir que volia un portàtil i em va dir que ni començo el col·legi que ell ja em compraria el que volgués. Però no ho ha pogut fer, així que li vaig dir quan vaig anar amb el meu pare amb bicicleta a casa seva que no passa res, que jo no soc impacient.

A la nit em vaig posar el pijama i vaig anar a rentar-me les mans per sopar. Vam sopar una sopa de pollastre. Mmmm, que bona! Després em vaig posar al llit i vaig mirar la tele, després em va portar la mare una botella d’aigua i a dormir.