divendres, 5 d’octubre del 2012

El meu cap de setmana


Aquest cap de setmana (el divendres) després del col·legi vaig anar a Torrefarrera a dormir a casa de la meva tieta Maria José, el meu tiet Ismael i el meu cosí Martí.

El Dissabte vam anar de festa major d’Almenar amb el meu cosí, els meus tiets, la Carina i el seu home, que són uns amics seus, i la seva filla Claudia que tenia 2 anys.

Vam anar a les firetes,  jo només vaig pujar a una però el meu cosí i la Clàudia van pujar a totes.
Després quan vam tornar a mi em van deixar a casa i vaig haver d’anar a dormir aviat perquè l’endemà vaig haver d’anar a fer bici a la figuera.


L’endemà a les nou vam sortir cap a la figuera, vam fer algunes parades a beure i a esmorzar, vam arribar a la una i mitjà, vam anar per allà al poble a voltar una mica. Després de dinar vam descansar,  per allà a les tres vam anar a tirant cap a Albesa, vam arribar a Albesa per allà a les 7 o així, quan vam arribar vaig començar la redacció, després vaig anar a  sopar, després la vaig acabar i quan l’havia acabat em vaig anar  a preparar la motxilla, després vaig mirar una mica la tele i a les 10 me’n vaig anar a dormir perquè l’endemà a les vuit m’havia d’aixecar a les vuit per anar al col·legi.