dijous, 25 d’octubre del 2012

El cap de setmana


El primer dia del  cap de setmana  em vaig quedar a jugar al carrer a jugar al monopoli amb els meus amics que érem: jo, la Carla, la Laura i el Biel, i guanyàvem jo i la Carla, jo de diners i la Carla  de cartes.
Quan la Laura i el Biel havien marxat jo volia quedar amb la Carla perquè es quedés a dormir a casa meva però no  podíem. l’endemà la vaig cridar perquè baixés a jugar al carrer amb jo.
A la nit no ens vam enrecordar de dir-li a la seva mare que si es podia quedar a dormir i la seva mare em va dir que em quedés jo a dormir, li vaig preguntar a la meva mare i em va dir que si i la meva germana tenia molta gelosia.
L’endemà al matí em vaig despertar abans que la Carla vaig esmorzar i amb el gat petit de la Carla i jo ens vam posar al seu llit i la vam despertar...al migdia em vaig quedar a dinar a casa de la padrina de la Carla amb la Carla perquè el divendres era el seu cumpleanys.