divendres, 5 d’octubre del 2012

Les meves vacances

Aquestes vacances m’ho he passat molt bé, he anat a les piscines, he jugat a amagar i al futbol, també hem fet curses de bicicleta i també hem fet moltes excursions, el que més m’ha agradat mes és el dia que vaig anar a la platja. Hi havia unes ones molt grans i em divertia saltant-les, també feia túnels amb l´arena.




Desprès de dinar vaig jugar una mica a unes màquines que hi havia molt. Després de dinar vaig comprar una pilota petiteta però que botava molt .Aquestes vacances amb els amics hem anat a menjar pizzes, la primera vegada a casa meva després a la del Dani però a la dels altres no hi vam manar perquè es va acabar l´estiu.

Per la festa major que és a l`agost vaig córrer a la Cordera i també vaig anar a saltar als saltador de les piscines i al ball.