dijous, 25 d’octubre del 2012

Les meves vacances

Les meves vacances han estat molt be l’únic que m’he avorrit molt i tenia ganes de tornar al col·legi, això ho vaig pensar a principis de juliol.

Al juliol m’ho vaig passar molt bé perquè vaig anar a França. També vam anar a Bossòst on hi tinc tiets. A l’agost vaig estar a Albesa perquè era la festa major. Vaig córrer a la cordera , vaig participar a les cucanyes i al setembre vaig anar a la festa major de Castelldans, ens ho vam passar molt bé, el primer dia hi havia el Josep Maria, ens ho vam passar molt bé perquè és molt graciós. Ens hi vam quedar uns 4 dies.

El dia que vam marxar el Lluc li va tirar les ulleres al terra i les hi va doblegar i li van sortir els dos vidres, l’Eric es va enfadar moltíssim!

El dia següent vaig anar a la festa major de Torrefarrera , en pic vam arribar vam anar al pis de la meva padrina de bateig i vam marxar als cavallets. Als cavallets vam pujar a moltes coses i la més divertida va ser una tassa.



Ens en vam anar a dinar i després vam tornar als gronxadors i vam pujar a un “tiobibo”.

El meu pare aquell dia anava a fer una cursa de bici i no va arribar fins abans de dinar, quan vam marxar estàvem súper cansats. Ens ho vam passar súper bé aquell dia. Em va encantar. Adéu,  m’han encantat les meves vacances.