dijous, 11 d’octubre del 2012

Cap de setmana

Aquest dissabte em vaig despertar vaig anar a esmorzar i després vaig anar  a la Portella perquè el cap de setmana era festa major . Quan i vaig arribar  i avien jocs de fusta que eren molt divertits.Al cap duna estona va arribar la meva cosina Julia que va voler jugar amb mi.

Després de dinar a la tarda vam anar al ball però no mi vaig quedar perquè vam anar a voltar . després cap al final em vaig comprar patates fregides . Al final del ball ens vam quedar una estona perquè cantaven unes cançons unes molt divertides. A la nit vaig acabar esgotada.

 
L’endemà em vaig despertar molt cansada  i vaig anar a esmorzar, vaig esmorzar: un got de llet i un petit entrepà. Després em vaig quedar una estona al ordinador portàtil. A l’hora de dinar vam anar a casa dels meus padrins, vam menjar: pica pica , després canelons que estaven boníssims, carn empanada, i de postres Sano Norai que també estava  molt bo. A la tarda vam anar als inflables que els feien a la Plaça de la Creu. Hi havia un senyor que feia una manualitat  mol divertida , consistia en agafar una fusta, llimar-la, després aquell senyor mirava si o llimaves be , després  feia com uns dibuixos i al final  podies posar el nom al d´arrere . Després vam anar a veure un concert d’arpa i al final ens la van deixar tocar.
 
Va ser un dia molt divertit.