divendres, 5 d’octubre del 2012

Les meves vacances


En aquestes vacances he fet moltes coses, però de totes aquestes coses n’hi ha 2 que vull explicar que són: el creuer i la comunió.

En aquest  estiu he fet la comunió amb: el Blai, el Tomàs, el Joan Antoni, la Laura, l’Ester, la Roser i jo.
Primer em vaig despertar allà a les 10:00 i a les 10:30 vaig anar a la perruqueria , on em vaig trobar amb el Blai ,l’Abril la seva germana, i la Llum la seva mare.
Després , vam anar a casa, vaig mirar  una mica la tele em vaig vestir i quan vaig anar cap a l’església eren les 12:00.

Vam estar una mica mes de temps perquè  van batejar a la Roser i al seu germà.
Al sortir vam anar al Mas del Txep , que era el restaurant.
De primer vam menjar Pica-Pica  i de segon macarrons, després de dinar vam anar a jugar i després ens van cridar per anar a menjar el pastís, quan mel portaven portava 2 bengales i sonava de fons la cançó de Danza Kuduro .Després de menjar-nos el pastís vam jugar amb el Marian i el Marc als boti-botis .
Aquest any també he fet un creuer amb el meu germà ,el meu pare, la meva mare i jo .Vàrem sortir del port de Barcelona el dia 7 de juliol amb el vaixell Sovereing.

Dissabte i diumenge vàrem estar tot el dia navegant  i fent activitats pel vaixell.El dilluns vàrem anar a Túnez   on em  vaig comprar una gorra i unes ulleres. El dimarts vam anar a Nàpols on vam fer un taxi pel  casc antic .El dimecres vam anar a Roma on vam anar al Vaticà de Sant Pere, la Fontana di Trevi i el Coliseu. El dijous vàrem anar a Pisa on vàrem anar amb uns amics a la famosa Torre de Pisa.


El divendres que havíem d’anar  a Montecarlo però com que havíem de baixar amb barqueta perquè el vaixell no podia atracar al port no hi vàrem poder anar perquè feia mala mar i ja vàrem ficar rumb cap a Barcelona.