dijous, 11 d’octubre del 2012

Les meves vacances a Andorra


Aquestes vacances vaig anar  a Andorra 2 dies. Quan em vaig despertar estava molt nerviosa pel viatge.  Però en un tres i no res em van marxar els nervis. Quan ja havíem començat el viatge em van agafar ganes de vomitar, però vam parar una estona a esmorzar a una pastisseria.

Estàvem a mig camí quan de cop vaig veure que el paisatge era molt bonic , per desgràcia em vaig deixar la càmera. Quan estàvem ja apunt d´ arribar vaig veure que hi havien molts policies que obríem els maleters dels vehicles que hi havien per la vora d´on érem nosaltres, a nosaltres no ens van parar. Per fi vam arribar  a Andorra, vaig veure moltes tendes i botigues de roba , de menjar , farmàcies etc. Vam anar de compres al supermercat que era grandiós  i amb moltes escales mecàniques .



A l´hora de dinar vam anar a un  restaurant on feien uns macarrons boníssims i un flam molt bo. Quan vam acabar de dinar vam anar a comprar per les diferents botigues d´Andorra. Ja cap a la nit vam anar a veure la cosina de la meva mare que es diu Núria  i vam decidir quedar-nos a dormir.

Al matí vam anar a veure el riu d´Andorra i després vam  veure les muntanyes de lluny. A la tarda vam anar a comprar a la farmàcia i després vam anar a una botiga de roba . Ja cap a la nit vam marxar cap a casa.
Quan  vam arribar vaig sopar molt ràpid i  vaig anar a dormir. Vaig acabar molt cansada . Però va valer la pena.