divendres, 26 d’abril del 2013

Setmana Santa

El divendres vam acabat el col·legi. En general, tots els dies m’ho he passat bé.

El dissabte, em vaig quedar a casa fent deures i a la tarda vaig sortir per fora amb la Laia i la Laura. Ens ho passàvem pipa perquè tot el temps estàvem fent tonteries.

El diumenge vaig estar fora tot el dia. Vam anar a Barcelona i vam anar a comprar algunes coses, vam menjar en un restaurant...

El dilluns i el dimarts vaig anar amb el meu pare amb bici, el dilluns vaig anar a Algerri i el dimarts a Alguaire, vaig aguantar molt!

El dimecres i el dijous es va quedar a dormir una amiga meva d’Alguaire. Sempre em feia bromes i jo picava.

El divendres van vindre uns amics a sopar i vam fer  “barbacoa” i es van quedar fins a les dotze de la nit, ens ho passàvem pipa perquè ens ensenyava vídeos de riure al “Youtube”.

El dissabte  vaig anar a dinar a casa de l’Anaïs i després la vaig ajudar a fer deures (és clar, jo també en  feia).

El diumenge vam anar a Alfarràs a un lloc vora del riu i vam menjar, vam jugar a cartes (també hi havia uns amics nostres, érem 15 persones)... després vam anar a casa d’uns amics i amb els nens vaig jugar.




El dilluns vaig fer la redacció i van vindre a dinar uns amics. Vam fer carn a la “barbacoa” i calçots i després vam menjar la mona.

Aquestes vacances m’han passat molt ràpides i també  han sigut les millors.