dijous, 25 d’abril del 2013

La Setmana Santa.



El dissabte, el dia que vam començar les vacances, vaig anar a Corbins i el diumenge va ser el dia de la palma i vaig anar a missa a fer el  recorregut. Quan vam acabar el recorregut vaig anar a Albesa per anar a dinar amb els meus tiets, els meus 2 cosins: el Marc Fulla i la Tània, els padrins d’Albesa i la meva mare. Vam dinar i, i de postres vam menjar mona, ja que el dia de la mona no el podíem celebrar amb ells, per això vam menjar mona. Després, a la tarda, vam anar al cinema d’Alpicat a veure la pel·lícula de “Oz un mundo de fantasia ” i va estar molt bé!

Llavors el dilluns i el dimarts la meva germana i jo vam anar a Corbins i no vam fer res. El dimecres vaig tornar anar al cinema d’Alpicat però aquesta vegada vaig anar amb el meu pare i ma germana a veure la dels “Croods”, era molt graciosa... Era de cavernícoles... Feien bestieses i lluitaven amb uns animals ferotges, per poder robar-los hi el menjar.

El dijous vaig anar amb la meva germana i el meu pare amb bici i la meva germana va aprendre a manejar- la sense rodetes.

El divendres vam anar a buscar a una amiga de la meva mare que va venir a dormir a casa nostra. L’endemà  al matí, dissabte, es van quedar a dinar l’amiga de la meva mare, el seu marit i la Mònica, la meva millor amiga, a la tarda vam fer una mica de deures i quan van marxar tots vam anar a dormir, la meva mare, la meva germana i jo.

El diumenge vaig anar a la platja durant tot el dia, feia calor però no ens vam poder banyar perquè no portàvem el banyador. Només jugàvem amb la sorra.

El dilluns vaig anar a fer la Mona a una finca i tots els nens d’allà eren petits: la Xèila, la seva germana, l’Aitana, el Martí, el meu cosí, l’Èlia, la germana del Martí, la meva germana i jo. Ens rebolcàvem per terra amb un munt de sorra i vam quedar tots blancs... I més jo que anava negra. Ens vam construir una caseta i quan es va anar fen tard tots vam marxar.
Aquesta setmana santa m’ho he passat molt bé!