divendres, 19 d’abril del 2013

Les vacances de Setmana Santa

Els primers dies vaig fer deures, vaig anar a voltar, vaig ajudar a la mare... Però  els altres dies vaig fer altres coses:

El dimarts i el dimecres vaig anar a Lleida a comprar roba.

El divendres m’ho vaig passar molt bé perquè la meva cosina es quedava a casa meva un parell de dies. Al matí quan va vindre la meva cosina, vam haver de marxar perquè li anàvem a comprar les arracades per a la comunió que se celebra el 5 de maig. A la tarda vam mirar una pel·lícula molt graciosa. A la nit vam menjar pizza i després vam jugar a l’ordinador portàtil.



El dissabte al matí vam anar a comprar, però la meva cosina va haver de marxar un moment perquè li feien les fotografies per a l’àlbum de la comunió. Al cap d’una estona va tornar la meva cosina. A la tarda vam fer mones pel dia de la Mona que era el dilluns.

El diumenge  a la tarda ens en vam anar a comprar llaminadures i a la nit vam mirar una pel·lícula de por.
El dilluns era el dia de la Mona. Al matí, quan ens vam despertar, vam veure que hi havia el meu padrí i la meva padrina, els únics que faltaven eren els meus tiets, i la meva altra cosina. Quan ja hi érem tots vam començar a esmorzar. Al cap d’una estona vam anar a passejar a la Cuca (la gosseta de la meva cosina) i a la Deisy (la meva gosseta). Tot seguit vam anar a comprar unes coses que ens faltaven. Quan vam tornar de passejar a les gossetes vam jugar a ping-pong  i després vam fer un vermut. Després del vermut vam menjar barbacoa i de postres la mona que vam preparar el dissabte. Tot seguit vam jugar a jocs de taula. Alguns d’ells eren: “Atrapa un millón”, “Los monos locos”,“Tic tac boom”... Després vam tornar a jugar amb la meva cosina a la WII a un joc que es diu “JustDance4”, que consisteix en ballar cançons. Al cap d’una estona van marxar.

En conclusió, crec que aquestes vacances han estat molt divertides però pel meu gust massa curtes.