divendres, 19 d’abril del 2013

Cap de setmana.


Aquest cap de setmana m’ho e passat molt bé hi ara us explicaré que e fet:
El dissabte al matí em vaig aixecar, vaig anar a esmorzar, desprès vaig començar els deures i quan vaig acabar vaig ajudar a la meva mare a endreçar la casa. Quan vam acabar, la vaig ajudar a fer el dinar,  vam fer verdura i pollastre a la planxa.

Desprès de dinar em vaig dutxar, desprès vaig acabar els deures i vaig mirar la televisió fins a les tres i mitja, que vaig anar a assecar-me els cabells hi ha vestir-me.

A les quatre vaig anar a buscar a la Laura, desprès a l’Ester i per últim a la Mònica. Vam voltar pel poble, la Mònica a les cinc i mitja ja va marxar i nosaltres ens vam quedar fins a les set i mitja. Ens vam quedar a dormir a casa de la Laura, a la nit vam mirar una pel·lícula (para normal activity 4), amb crispetes i estàvem molt espantades.

Diumenge em vaig aixecar entre vuit i nou, totes estaven aixecades i  llavors la mare de la Laura ens va portar l’esmorzar, vam menjar magdalenes, un suc de taronja i llet. Després vam anar a jugar a la Wii fins a les nou i mitja ,que ens vam anar a vestir perquè a  les deu ens havien de venir a buscar, per anar a la caminada per a celebrar el dia de la dona treballadora. Quan vam acabar ens  van donar coca amb xocolata i per allà a les onze i mitja vam marxar. A les dotze vam anar cap a Castelldans (allà on viu la meva padrina), vam anar a fer una calçotada amb els meus tiets i el meu cosí de Torrefarrera.

A les tres i quart ja estàvem de camí de tornada cap Albesa, vam arribar a Albesa a les a tres, quarts de quatre i  vaig anar a buscar la Laura i vam fer tot el recorregut del dia anterior, primer a la Laura desprès a l’Ester i per últim a la Mònica. Aquell dia fins a les vuit no vam anar cap a casa però cada una a casa seva. Quan vaig arribar a casa vaig posar-me el pijama ,vam sopar i a les deu a dormir, per l’endemà començar una altra vegada una setmana que es farà llarga per què el divendres comencen les vacances de setmana Santa.