divendres, 19 d’abril del 2013

Excursió a Tarragona

El dimecres dia 13 a les 8:00 del matí  vam anar d’excursió a Tarragona.

Primer va manar a esmorzar, a un lloc on ens hi van acompanyar unes monitores, una es deia Aurora i l’altra Laura. Després d’esmorzar vam anar a la aqüeducte que  van construir els Romans més de  mils anys. Vaig fer moltes fotografies i em van  sortir impressionants! Vam fer una espècie de teatres ( un cicle mitjà i l’altre cicle superior)  i quan el vam acabar vam fer una sèrie d’activitats.

Quan vam acabar de les activitats, vam  pujar a d’alt de tot de la aqüeducte  ( per on circulava l’aigua) i va estar molt emocionant.

Quant finalment vam acabar de tot vam anar a dinar a una mena de menjador, i quan vam acabar tots, més o menys, vam anar auna plaça que hi havia i vam fer una mena de jocs que es van inventar tots els nens de sisè.

Després va venir l’autocar i vam anar a un Museu. Anàvem  separats entre C.M  i  C.S. Els de C.S vam anar a fer unes activitats i ens vam distribuir en grups, cada grup  tenia una maleta que portava una inicial i un quadern, i el meu grup era la M, també hi havia l'E la I la S... I a dintre de la maleta hi havien uns objectes i amb ells havíem d’esbrinar el personatge amagat que començava per la inicial  que cada grup tenia al quadern. Vam sortir de Museu i a l’autocar no paràvem de fer-nos fotografies. I  vam arribar aproximadament a les 6:00.

Aquesta excursió ha estat una bona experiència perquè hem après moltes coses noves.