divendres, 19 d’abril del 2013

Setmana Santa

Aquesta setmana Santa m’ho he passat molt bé. Els primers dies vaig anar a jugar pel poble amb els meus amics, vam fer “parkour”, vam jugar a futbol...

El dimecres, vam anar a un restaurant a Lleida. Després d’anar al restaurant vaig sortir amb l’Eloi i en Marian i vam anar a la nostra cabaneta. El segon dia després de despertar-me vaig anar amb el tiet a pescar a Menàrguens. A la tarda vam sortir al camp amb la família a fer fotos.  
                                                                              
El dissabte va ser el dia més avorrit, perquè em vaig haver de quedar amb la meva germana a casa. A la tarda vaig sortir amb el Farrùs, l’Àlex, en Josep Maria i el Guillem Codina. Vam aprendre a saltar murs i fer el “passaballas”.  
                                           
El dilluns  vam celebrar la Mona i a la tarda vam anar a Lleida a passejar amb els tiets.
A mi m’han agradat molt aquestes vacances, però han passat massa ràpid.