dijous, 25 d’abril del 2013

Vacances de setmana santa


Aquesta setmana santa m’ho he passat molt bé, el dilluns vaig començar els deures i a la tarda vaig quedar amb el Blai per sortir i després vaig anar a córrer amb el meu pare, els altres dies vaig fer més o menys el mateix menys els tres últims dies.
El dissabte vam anar tota la meva família i jo a dinar a casa del meu tiet. Els meus pares,  les meves germanes i jo vam ser els primers en arribar, perquè la meva mare era l’única que sap fer arròs a la paella; quan van arribar tots els invitats vam dinar i després els nens vam mirar un pel·lícula; a la tarda vam marxar a casa del meu altre tiet perquè em donés la mona, vam jugar una mica amb els seu gos (Cooper) i després vam marxar.

El diumenge vam anar a esquiar amb la meva tieta i les seves amigues castellanes però elles anaven fent patinador, que és un altre tipus d’esquí, durant el dia vam fer verdes però al final jo vaig fer una blava però em va costar molt, vam dinar i vam marxar a casa, però primer vam parar a un lloc perquè la meva tieta i les amigues de la meva tieta encara no havien dinat, i jo vaig aprofitar i vaig menjar una mica de festucs (no una mica sinó molt) i de postres una mica de pastís de xocolata i vam marxar cap a casa.

El dilluns dia 1 d’Abril quan em vaig despertar vaig veure com plovia i em vaig desil·lusionar perquè no podria anar al riu a fer la mona  i hauria d’anar a casa de l’Ester i el Dídac, però no em va importar massa perquè també m’ho vaig passar bé, per dinar vam menjar carn a la brasa que estava molt bona i després vam menjar  la meva mona que estava molt bona, vam jugar un temps i després per berenar vam menjar xocolata blanc de la mona del Dídac.