dijous, 25 d’abril del 2013

Les vacances de Setmana Santa


Ara us faré un petit resum dels dies que m’han agradat més de les vacances de Setmana Santa:

El dia de la Palma em vaig quedar a casa de la padrina,  a les deu vam anar a missa i allí ens vam trobar amb uns amics.
Quan es va acabar la missa vam anar a donar una volta pel poble. A l’hora d dinar l’Anna es va quedar a dinar a casa meva. 
Quan vam acabar de dinar vam anar cap a casa meva, perquè ens vam quedar a dinar a casa de la padrina, i quan vam arribar a casa, com que vam pintar, ens vam posar a ordenar la meva habitació. Després li van preguntar a la meva mare si l’Anna es podia  quedar a dormir, i ens va dir que sí. A les cinc vam anar a donar una volta i a buscar la roba de l’Anna.  Quan vam tornar cap a casa vam arreglar la roba de l’Anna, i després vam anar a “Cal Toni” perquè els meu pares havien de parlar de la mona amb uns amics.
Quan vam marxar cap a casa, l’Anna i jo ens vam quedar mirant la tele, i els meus pares van anar a dormir.

El dijous Sant em vaig despertar, i em vaig posar a fer els deures. Quan vaig acabar de fer els deures em vaig posar a mirar la tele, i així fins a l’hora de dinar. A les quatre em van venir a buscar l’Anna i la Clàudia, perquè era l’aniversari de l’Anna i feia un berenar. Abans d’anar a berenar vam anar una estona a la pedrera, i a dos quarts de sis, vam anar a berenar.
Quan vam arribar a casa de l’Anna, la Francina, la seva mare, ens va portar com una mena de mona amb encenalls de colors. Quan vam acabar de berenar vam anar al pis de dalt i vam posar música, i vam començar a fer tonteries, i a les vuit tothom va marxar a casa seva.

El dia del calvari (Divendres Sant)  em vaig quedar a dormir a casa de la padrina, i quan em vaig despertar em vaig vestir i llavors va venir la tieta Magda i vam marxar cap al calvari. El calvari va durar dos hores i, quan es va acabar, vam anar a fer un beure amb la padrina al “Bar Sitjar”. A la una vaig anar cap a casa, perquè teníem invitats a casa, i a les quatre vaig quedar amb unes amigues.
A les vuit vaig anar a casa de la padrina perquè em va preguntar si volia anar a sopar a “Cal Toni” amb ella, i li vaig dir que sí, i quan vam tornar cap a casa em vaig posar a mirar la tele, i després me’n vaig anar a dormir.
I aquests han sigut els dies que m’han agradat més de la Setmana Santa.