dijous, 25 d’abril del 2013

Les vacances de Setmana Santa


Els primers dies de la setmana Santa no he fet res més que jugar, menjar, dormir i fer una miqueta de deures, però els últims 3 dies van ser fantàstics! Vaig anar a una casa a l’Ampolla de Mar amb la meva família i 2 mes, encara que sols hi haguessin 2 famílies érem molts; jo abans de marxar d’Albesa, vaig prendre el mateix medicament per no marejar-me que a l’excursió a Tarragona.

 Quan vam arribar a la casa era sorprenent, era gegant, tenia 8 o 9 habitacions i una piscina que a la nit s’il·luminava amb diferents colors, la casa era meravellosa; vam començar a instal·lar-nos, vaig anar a ajudar amb les begudes, em vaig quedar amb la boca oberta de tantes begudes que hi havia, hi havia Coca Cola, cervesa, cervesa sense alcohol amb gust de poma i llimo... era molt guai.

 El senyor de la casa va dir que segurament no ens banyaríem a la piscina però ens vam banyar igual, però sols els homes perquè les dones són dones i sempre diuen:” No em vull banyar perquè l’aigua esta massa freda” , encara que l’aigua no estigui freda. El diumenge a la tarda em vaig fer un cop contra una porta de vidre que m’estranyava que no s’aguï trencat el vidre després de unes hores vaig anar cap a casa meva on i vaig dormir i anar al col·legi.