dijous, 25 d’abril del 2013

Excursió a Taüll

El diumenge passat vaig anar a Boi Taüll, a fer raquetes de neu amb el G.E.A (Grup Excursionista d’Albesa).

Al matí vam marxar a les set; vam arribar a les nou o a les nou i mitja, i vam començar a caminar a les deu.
Nosaltres vam fer raquetes, amb el Biel, la Mª Jesús, la Maria bonita i la meva mare. Quan vam començar vam anar a la vora de Durro, vam anar fins a vaques, quant vam arribar vam pujar al telecadira i ens vam començar a gronxar, quan vam acabar de gronxar-nos, ens vam menjar un paquet de galetes “Tuc” i una barreta energètica per agafar forces per a la baixada. Amb les raquetes la baixada era una mica rotllo perquè  al principi, quan vols córrer una mica no es pot, però al final ja li agafes el “tranquillo” i pots córrer tot el que vols.

Quan vam arribar a un punt donat, havíem d’agafar un altre camí, però vam voler baixar per allí, quant vam començar a baixar per aquell lloc tan costerut, tot semblava molt fàcil, però en pic vaig baixar un o dos metres, em vaig asseure de cul i vaig començar a baixar, la neu se’m va posar a dins dels pantalons; quan vam arribar al cotxe em vaig haver de posar a dins perquè feia molt de fred. Quan van arribar els pares  vam anar cap al restaurant a dinar. Jo vaig menjar canelons de bolets, mmm!

A la tornada vaig dormir, vaig llegir, vaig jugar amb el mòbil de la meva mare i amb el del pare...
Aquesta excursió m’ha agradat molt! Es la millor i la més curta que he fet!