divendres, 19 d’abril del 2013

Semana santa

Per setmana santa m’ho he passat tots els dies bé, però el dia que m’ho vaig passar més bé va ser el dilluns, el dia de la mona.

Em vaig aixecar a les deu, em vaig vestir, vaig esmorza molt de pressa perquè havíem d’anar a cal Toni (un bar que hi ha Albesa).

Com que a la nit va ploure dubtàvem d’anar al riu a fer la mona i com que a les dos havia de tornar-hi no hi vam anar, vam anar a casa de la meva tieta Marta. Mentre paraven la taula i feien el dinar els nens vam anar a jugar a la pedrera (un parc de pedra) que hi ha allà davant.

Fins a les tres no vam dinar, per dinar vam menjar carn a la brassa i estava boníssima
Quan vam acabar vam jugar a bàsquet. Per allà a les quatre o així vam anar a buscar a l’Anna Balagueró, (una nena que fa 1r d’ESO).


I vam jugar fins a les cinc a la pedrera. Desprès vam jugar una estona més a bàsquet i després vam ficar musica i el meu cosí ballava i nosaltres ens “tronxàvem” de riure. A dos quarts de set, vam berenar (coca amb xocolata) i a les set ja s’havia acabat.

Després els pares vam anar a veure un pou de fa molts anys, que es deia “pou de gel”. Jo també vaig anar amb ells però no el vam trobar. Quan vam arribar vana anar a veure el “castell del sintó” que feia poc que l’havien arreglat, però aquesta vegada també hi van anar les mares i jo no hi vaig anar.

Quan van tornar van plegar la taula i vam marxar tots cap a casa.
L’endemà al matí tocava anar a l’escola i els pares a treballar.