dijous, 25 d’abril del 2013

Trobada esportiva 2013


El passat  12 d’abril del  els nens i nenes de cicle superior   de l’escola Àlber d’Albesa vàrem anar a la cinquena trobada esportiva que es feia a Balaguer i hi vam fer bàsquet, hoquei, futbol, natació i  dodgeball .

En el meu grup hi havia: la Laura, el Marian, l’Eloi i jo,  i també nens d’altres pobles.

Primer vam  jugar a  dodgeball,   ens van dividir entre dos camps: un de més gran i un de més petit. El meu equip vam perdre totes les partides menys una.

Després vam jugar a bàsquet en el qual vam perdre tots els partits però almenys vaig fer algunes cistelles.

Seguidament  vam anar a l’immens camp de futbol, el qual van dividir en dos de més petits. Després vam fer un campionat  de quatre partits els quals per desgràcia també els vam perdre tots.

Finalment vàrem anar a fer natació a les piscines. Després d’uns exercicis  vam poder  jugar amb tot tipus de material aquàtic (aletes, pilotes, flotadors...).

Una estona després vam anar al camp de futbol a dinar i a descansar al camp de  futbol, allí jo em vaig trobar algun amic de Balaguer i també el meu cosí de Menàrguens.


En aquella excursió m’ho vaig passar realment bé.