divendres, 19 d’abril del 2013

Excursió

El dia 7 de novembre de 2012 al mati, vaig anar amb el meu pare i el meu germà a caminar. El meu pare, es va emportar patates i llaminadures pel camí. Vam agafar el camí de la secla i el pare ens va dir que caminaríem una hora i mitja o dos. El pare, anava mes ràpid que jo i l’Enric però ens esperava. 

Quan ja portàvem quaranta-cinc minuts, el pare ens va donar tres llaminadures a cadascú. Durant tot el camí, l’Enric (el meu germà petit) va xerrar sense parar. Quan vam arribar a la peixera, el pare ens va donar quatre llaminadures mes a cadascú. De tornada cap a casa, el meu pare ens explicava acudits a mi i a l’Enric i l’Enric també ens va explicar alguna cosa del col·legi. El pare ens va donar la bossa de patates i eren “fritos”. El pare em va fer fotografies a mi sola, a l’Enric sol i als dos junts. Jo també li vaig fer alguna fotografia a ell i a ell i a l’Enric junts. 

Quant vam arribar a casa estàvem molt cansats tots.