dijous, 25 d’abril del 2013

Vacances de setmana santa

Ja han començat les vacances de setmana santa!!!! En tenia moltes ganes. Van començar el  dia vint-i-cinc. Els primers quatre dies, vaig anar  Balaguer a casa de la meva tieta.                      El dilluns, quan em vaig aixecar, vaig anar amb patins a passejar per la ciutat fins a l’hora de dinar. Després de dinar vam mirar una pel·lícula d’Asterix i Obelix mentre la tieta feia  migdiada. Després quan es va aixecar vam anar a passejar una mica mes. A la nit vaig mirar la televisió mentre sopàvem.

El divendres al matí vam anar a passejar i a les dos i mitja vam anar amb tren cap a Lleida. Vam anar a dinar a un restaurant que es diu Trastevere. Jo em vaig menjar una pizza molt grossa de cinc formatges, el meu germà es va menjar un plat de macarrons i de segon tres canalons. Jo em vaig menjar quasi tota la pizza i un canaló de l’Enric que només se’n va menjar dos.

A la tarda vam anar al parc d’aigua i a uns gronxadors. A la tarda la tieta ens va portar cap a casa nostra i ella va marxar. Em vaig dutxar i després vaig sopar. A les nou i mitja començava una pel·lícula al Disney Channel. L’endemà estava molt cansada i vaig dormir fins a les deu i quart. Vaig esmorzar i després vaig ajudar a la mare a endreçar la casa. A la tarda vam anar tots a caminar una estoneta i quan vam arribar ens vam dutxar tots i vam jugar a la Wii (una consola) a “JustDance4” (un joc de ballar) mentre el pare feia el sopar.