divendres, 5 d’abril del 2013

La Setmana Santa


Aquestes  vacances  he fet una pila de coses diferents. Per començar, el dilluns vaig anar a Andorra a comprar . Jo em vaig comprar unes botes de futbol i una jaqueta per a esquiar, i el meu germà unes botes de futbol i unes sabates modernes.

El dimarts i el dimecres vaig fer ell mateix, vaig anar a la “cabaneta”  a jugar amb els amics.

El dijous vaig quedar amb el Roger  per a sortir a jugar pel poble perquè venia un amic seu.

L’endemà  al matí , vaig anar a casa d’en Roger i l’Arnau a jugar a la PSP. Per dinar vaig menjar espaguetis , i els pares, els padrins i els tiets, van menjar peix, perquè era divendres Sant.

El dissabte em vaig quedar a casa jugant perquè no sortia ningú a jugar i el diumenge vaig anar al carrer Ponent a jugar a futbol.

El dilluns de Pasqua al matí, vaig anar a l’ermita  de Santa Creu, que és una ermita que hi ha prop de Menàrguens. Allí vaig menjar coca amb  sucre. Vaig anar a dinar  a la  granja d’uns amics. Vam dinar caragols a la “brutesca”, carn a la brasa i de postres la típica Mona de Pasqua. Després de dinar, amb els pares, el meu cosí Alix i jo entràvem dins de la gàbia dels galls.
En resum, aquestes vacances m’han passat molt ràpid  però m’ho he passat súper bé.