divendres, 19 d’abril del 2013

Una excursió d'allò més esportiva

El dia 12, divendres, d’abril vam anar d’excursió a Balaguer. A les 8:30 del mati estàvem al autocar, jo anava de parella amb la Monica ens van posar una pel·lícula, del Tom i Jerry i quan vam arribar al camp d’esports vam fer grups, ens vam partir amb diferents escoles, i de Albesa, anava amb la Laia, el Quim, l’Andreu i l’Alex.

Nosaltres, el nostre grup primer vam fer hoquei i vaig fer una amiga que es deia Alba, tota l’estona em tocava anar amb ella al grup, tot i així va, guanyar l’altre equip. Després vam fe futbol, tots jugàvem, però els nens no ens la passaven massa, primer va guanyar l’altre equip però, després nosaltres perquè una nena que es deia Judith, va fer un penalti.

Quan vam acabar de fer futbol vam anar a la piscina que es lo que mes em va agradar, perquè primer en van dir com ens teníem que tirar i després vam fer joc lliure, la Laia i jo jugàvem juntes, bussejàvem sota l’aigua i ens tiràvem per u trampolí. Després vam fer dogeball i van guanyar els altres, i després vam fer el Dr. Dodgeball i va guanyar el altre equip, i el Dr. Salvador i van guanyar els de l’altre equip (van guanyar totes les vegades). Quan vam acabar vam anar a fer Basket i primer vam guanyar nosaltres, perquè els que jugaven eren baixos i no s’esforçaven molt, però després ells perquè corrien molt.

Vam anar a dinar, m’estava morint de gana! Quan vam acabar totes les nenes d’ Albesa, vam fer amigues i jugàvem amb elles fèiem tombarelles, la roda, el pi pon... Vam marxar i vam arribar a Albesa a les 4:00. Mentrestant vam jugar una estona al pati i després vam marxar.

En aquesta excursió m’ho e passat molt bé! No m’ho esperava, anar amb una piscina.