divendres, 3 de maig del 2013

Vacances de setmana santa

Aquesta setmana m’ho he passat molt bé, he estat a casa he anat a voltar pel poble amb les meves amigues, la Laura i la Tresa...

El primer dia ja vaig fer tots els deures entre el mati i la tarda; però em vaig deixar de fer una o dos coses. Era dilluns al mati quan va venir la meva padrina a plantar les flors que vam comprar el dia abans. A la tarda vam anar a fer bicicleta.

El dimarts al matí vaig anar a voltar amb la Laura i la Tresa. A la tarda, vam tornar a anar a fer bici amb el Tomàs i la seva família. No m’agrada anar a fer bici i que guiï el Tomàs per que quasi ens perdem per culpa d’ell, però al final vam arribar sans i estalvis.

El dimecres en concret no vaig fer res, però vaig quedar al matí abans de dinar. A la tarda vaig fer la cosa que em faltava  de deures, i després jo i el meu germà vam anar a fora al meu jardí amb guixos de la pissarra, i vam fer un circuit per patins de línia; després vam fer unes quantes voltes al circuit.

El dijous no vaig fer res de res només vaig estar casa avorrint-me davant de l’ordinador, fins a l’hora de dinar que vaig anar a casa de la padrina.

El divendres vaig passar el dia amb la Mariona , la meva cosina, a casa de la padrina Pepita, vam jugar a moltíssimes coses. Per dinar vam menjar una cosa boníssima, espaguetis i tallarines barrejats, a la carbonara! Mmm em van encantar. La padrina és molt bona cuinera.

El diumenge, el meu padrinet, em van portar la mona a casa meva, i el dia següent me la vaig menjar per esmorzar i la vaig compartir amb els amics, de postres de dinar.

Aquestes vacances m’ho he passat pipa, sobretot el divendres.