divendres, 24 de maig del 2013

V Trobada Esportiva de Balaguer


El dia 12 d’abril de 2013 els nois i noies de cicle superior va manar a la V trobada esportiva a Blaguer.
Allí ens vam trobar amb els companys del futbol i també amb uns nens que ens vam trobar a l’esquiada.
Jo anava al grup  2, i al meu grup hi anaven la Laura, la Mònica,el Blai, el Marian i jo de la meva classe.

 També hi havia el porter del meu equip que es diu Prosper i uns nens de l’esquiada.

Al nostre grup vam començar a dodgeball i va ser molt divertit però les vam perdre totes.

Desprès vam fer bàsquet però al contrari de dodgeball  vam guanyar els tres partits i als tres partits vaig fer un triple, va ser molt divertit i teníem un equip bastant bo.

A continuació vam fer hokey i jo fia de porter, vaig estar quasi tot el temps estirat al terra perquè no arribaven a la porteria.

Desprès vam fer futbol i al primer partit vam perdre i al segon vam empatar.

Finalment vam fer la cosa mes divertida per jo que va ser natació fia molta calor dins de la piscina però va ser el millor perquè com que va ser l’última activitat que vam fer estàvem descansant súper be dins de la piscina.

Desprès de dinar vam jugar una mica per allí al camp de futbol i l’Èric  el Fali quasi que es peguen.
Aquesta trobada esportiva va ser molt  divertida i m’ho vaig passar molt bé. Espero que l’any que ve puguem tornar-la a fer.