divendres, 24 de maig del 2013

La Trobada esportiva

El passat 12 d’abril, vam anar a una  trobada esportiva, a Balaguer. Vam fer unes activitats físiques i  ens ho vam passar molt bé.
L’autocar va fer 15 minuts tard, perquè havia de passar per més pobles abans que nosaltres . Estàvem impacients. Abans que l’autocar ens deixés a Balaguer, havíem de passar per Menàrguens a recollir a els nens de l’escola.
Una de les activitats que vam fer quan vam arribar va ser futbol, vam quedar empatats i vam fer penals. Quan vaig xutar  la pilota, la vaig enviar  dalt de la porteria, a la punta de la dreta, però el porter era  molt bo i se la va parar.                                                                                                                                                          Després vam anar a la piscina coberta i ens van fer jugar a un joc: havíem de  saltar de  “palillo”, cap i de bomba, després ens van deixar fer el que volguéssim: podíem agafar aletes de nedar i màrfegues i ens ho vam passar súper bé.                                                                                                                                                   També vam jugar a hoquei i era molt divertit perquè ens la passàvem i fèiem molts gols.             També vam jugar a  bàsquet i em va agradar molt perquè vaig fer moltes cistelles, esmaixades  no perquè no hi arribava.                                                                                                                                                També em va agradar molt el “dogeball” i vaig matar a moltes persones.                                                                      Per últim vam dinar i vaig menjar un entrepà de truita, després de menjar vam jugar a futbol un partidet i vam guanyar.

M’ho vaig passar molt bé, espero que el pròxim any hi tornem!