dijous, 23 de maig del 2013

Dia 16 de maig

El dia 16 de maig els nens i nenes de cicle superior van anar d’excursió a Cardona a la muntanya de sal.
Jo no hi vaig anar-hi perquè la meva mare no em va deixar perquè costava 35 euros. Com que no hi vaig anar vaig anar al col·legi, érem el Marian, l’Ester i jo. A mi el dijous al matí, com sempre, em tocava ètica i hi vam anar tots però no vam fer ètica, vam posar uns fils als carnets dels tutors de contes. Després ens tocava clic a mates i vam fer clic. A continuació ens tocava català però el Xavier no hi era i vam fer deures amb l’Anna.

Ja estàvem al pati. Estàvem jugant a un joc que es diu Mikado que has de agafar un pal i que no has de moure els altres , jo i l’Ester ens rèiem del Marian perquè no podia agafar els pals i s’emprenyava però sol o feia per fer-nos riure. Quan vam acabar el joc el Marian se’n va anar al pati i va començar a córrer com un boig, l’Ester i jo i  no podíem parar de riure.

Després del pati vam continuar fent deures. Ja ha tocat el timbre i he sortit de la classe.
Vam dinat i he tornat a l’escola. A la tarda hem fet deures i després hem anat als ordinadors. Als ordinadors vam jugar a un joc que era de música, era molt “xulo”, era de música de tocar el piano.

Després vam jugar a un joc de endevinalles amb l’Ester. I ja havia tocat el timbre i vaig marxar a casa.

El dia 16 de maig va ser el dia mes guai de tot l’any!