divendres, 17 de maig del 2013

Excursió al camp d'esports

El dia 12 d’Abril de 2013, vam anar a Balaguer a la V trobada esportiva. Al matí vam marxar amb autocar a les deu menys quart.

Quan vam arribar a Balaguer, vam esmorzar al camp d’esports; després vam començar fent futbol (el meu grup), a futbol vaig fer una amiga; no em va anar massa bé perquè jo no en sé gaire...
Després de futbol vam anar a la piscina. Un nen del meu grup quasi s’ofega, sort que el va salvar la Mercè, la monitora de la piscina. Després d’una estona de tirar-nos de diferents maneres, ens van deixar una estona lliure; mentre estàvem jugant el senyor Ramon ens va fer una fotografia a mi i a la Chanez.


Després ens ho vam passar pipa a “dodgeball”, nosaltres érem els porcs i l’altre equip eren els porcs senglars. Vam guanyar totes les vegades.

A hoquei també vam guanyar i l’últim gol el vaig fer jo, em vaig posar de portera fins que els hi vam fer un gol als altres. De totes maneres  vam guanyar! Quan vam acabar vam deixar els “stiks” en una bossa i la van guardar, perquè ja s’havia acabat l’activitat.

Després vam anar al   camp de futbol a dinar, quan vam  acabar de dinar vam jugar una mica amb les pilotes que hi havia. Una mica abans de marxar, un nen que era negre va començar a perseguir a l’Eric perquè estava enfadat amb ell. A l’autocar el nen negre es va asseure al davant de tot.

Quan vaig arribar a casa ho vaig explicar tot a la mama i a la padrina. M’ho vaig passar pipa, sobretot a la piscina!