divendres, 3 de maig del 2013

Trobada esportiva de Balaguer

El dia 12 d’abril del 2012, vam anar els nens i nenes de cicle superior  a la trobada esportiva de Balaguer.
Primer vam fer grups jo anava amb l’Ester de 5é, l’Éric i el Genís de 6è, i altres nenes i nens d’unes altres escoles.

Primer vam fer futbol i vam fer dos grups: un grup a un camp i l’altre grup al camp del costat. Mentre jugàvem el monitor em va dir que ho feia molt bé, perquè esclar, jo no tenia a l’Ester per xerrar.

 Després de futbol vam anar a natació, vaig estar una bona estona canviant-me. Quan ja érem a la piscina jo havia conegut a una noia que no coneixia i que anava al nostre grup, aquella noia es deia Maria.
 L’Ester també l’havia conegut al futbol; quan ja havíem entrat a l’aigua per escalfar-nos una estona, vam sortir i un nen es quasi s’ofega i jo estava espantada, però ja l’havien tret de l’aigua.

 Després ja podíem fer el que volíem, podíem: tirar-nos  al trampolins, agafar les màrfegues (especial per a la piscina), posar-nos les aletes...

Jo m’ho havia passat molt bé. Quan ja havíem acabat natació vaig anar als vestidors, i una nena petita m’havia preguntat  que si li podia deixar la pinta, era tan mona que li vaig deixar.

Després havia d’anar a fer dodgeball, però jo tenia gana i  havíem de dinar a les 3:00, així que m’havia menjat una mica de palets per menjar que em quedava a la motxilla.

Al arribar als pavellons de l’Inpacsa , vam començar a jugar dodgeball en grups de dos i jo anava amb els bons.

Després de dodgeball vam jugar a bàsquet, havia fet bons amics, però no sabien gens de bàsquet. Així que vaig ser com una capitana per a ells, era molt divertit perquè els podia manar.

Després vam fer hoquei i gairebé eren els mateixos però també eren dolents amb hoquei, i els que a basquet anava ells m’havien tornat la jugada, però no ho van aconseguir. Igualment van guanyar el partit.
I finalment era l’hora de dinar. Jo estava morta de gana, tenia una carmanyola plena de macarrons, de postres tenia una poma i la Laia m’havia donat un “bollito”.



Quan ja havíem acabat de dinar, amb les amigues de la Maria, la Julià i la Claudia, que eren molt simpàtiques, vam jugar a fer curses i a coll-i-bé , també a un joc  de pilota que era molt divertit...
Quan ja era l’hora de marxar cap a casa, ens vam fer unes abraçades molt grosses i ens vam donar els nostres correus electrònics. Jo estava trista però com que  parlarem amb elles...