dijous, 23 de maig del 2013

Trobada esprtiba a Balaguer

Els nens i nenes de Cicle superior (5è i 6è) vam anar a la trobada esportiva a Balaguer; en poc temps vam arribar allí, al nostre destí. Jo estava molt sorprès, allà hi havia moltes escoles i també els meus companys de futbol, fins i tot a les altres escoles hi havia nens amb qui vaig jugar, era sorprenent; nosaltres vam començar amb “dodgeball” i quasi sempre em quedava jo sol, fins i tot vaig ser el “doctor”, mentre ho feia no es podia salvar fins que passés la ronda, em van matar i com que em van matar vam morir tots.

A continuació vam fer bàsquet, malauradament anava en un equip tot ple de nenes i jo era l’únic noi, encara que fossin noies sabien jugar molt bé a basquet. No vam guanyar cap partit però ens ho passàvem prou bé, el primer partit jugàvem contra  un amic meu que es deia Roger, després vaig jugar contra el meu altre amic l’Eloi (ell anava al meu col·legi i a la meva classe), aquell partit també el vam perdre però jo vaig fer 8 cistelles i un triple. Després vaig fer un partit contra la Laura (ella també anava al meu grup); aquest era l’últim partit de bàsquet.

Després tocava hoquei, jo em vaig ficar de porter, la porteria era com una tenda de campanya tallada per la meitat i sols n’hi havia un tros, jo no podia veure res perquè hi havia massa persones.



A continuació vam fer futbol, malauradament tornava a ser un equip tot ple de nenes però ara hi havia la Mònica; nosaltres vam guanyar el primer partit, però el segon el vam perdre.


Després vam continuar amb la piscina, primer vam fer 3 activitats: la primera ens tirarvem de pal i nedar, la segona el mateix però tirar-se de bomba i la tercera el mateix però tirar-se de cap. I després d’això vam tenir una estona lliure.


Després vam dinar i a continuació vam tenir temps lliure i vam marxar cap Albesa.