dijous, 3 de maig del 2012

Un dia de festa major

El dissabte al matí vaig anar amb el pare a l’esmorzar popular que feien a la Portella, ja que era festa major.

 Hi havia dos grans fogueres on coïen sardines, llonganisses, botifarra, pa... Després d’aquest àpat, vam anar a veure un torneig de cotxes i helicòpters teledirigits, que per cert va estar força bé.

També hi havia una exhibició de cavalls amb els seus genet i alguns carruatges, amb els quals tenies l’opció a pujar i fer un tomb.

 Després vam anar a buscar a la mare i al meu germà Ramon. I vam anar a dinar a casa dels padrins, on també hi havia els meus tiets i cosins.

 La padrina ens va preparar un mega pica-pica on no faltarà res, i desprès els típics canelons, que per cert me’n vaig cruspir vuit, em vaig quedar tan tip que gairebé no vaig poder acabar-me el postre.

 A les 4 de la tarda vam anar a la plaça on hi havia els inflables i els cars. Amb els cars fèiem curses a veure qui arribava primer, jo sempre competia amb l’Adrià, i l’Oscar, derrapàvem a les corbes i anàvem a per totes per arribar els primers. M’ho vaig passar força bé, va ser total.