dijous, 3 de maig del 2012

La mona

El dilluns al matí, quan em vaig despertar, vaig començar a jugar a la Nintendo3Ds. Quan ma mare i ma germà es van despertar, vam esmorzar i ens vam vestir.

Al cap d’una estona, vam anar a casa de la meva padrina a buscar la mona. En vam provar un tros d’una que era igual que la que havia fet per nosaltres, estava boníssima.

Després vam anar cap al romeral, (un hort on hi ha una caseta a la vora de la Vil·la Romana del Romeral). Jo i el meu germà vam començar a jugar en una canasta; al cap d’una estona, van arribar uns amics dels meus pares: (el Víctor i la Núria) i els seus dos fills petits: (el Raül i l’Abel). Vam començar a jugar amb el Raül (que fa P2) a passar-nos una pilota de futbol, mentres el meu pare tallava les rames d’uns arbres.

A continuació, vam anar a dinar. Per menjar hi havia llom a la planxa, patates al foc, costella, botifarra i llonganissa. Jo em vaig menjar una patata al foc, costella de porc i llom. Quan vaig acabar de dinar vaig anar a fora a jugar a futbol amb el meu germà i al cap d’una bona estona me’n vaig anar a menjar mona. Estava molt bona però era una mica més aixuta que la que havíem probat a casa la padrina.

Vam marxar molt aviat del Romeral perquè la meva mare no es trobava bé, així que vaig anar a casa de l’Andreu a jugar. Vam jugar una bona estona a pilota. Després va arribar el Quim i vam anar a jugar a la plaça de devant de l’escola. A l’hora vaig tornar cap a casa. I a la nit quan el meu pare tenia que marxar cap a treballar, em va portar a casa la padrina per quedar-me a dormir-hi.

M’ho vaig passar molt bé.