dilluns, 7 de maig del 2012

Monstres

Avui us parlaré d’un tema que trobo molt interesant i que em sembla que us agradarà.

L’altre dia estava a casa mirant una revista molt interesant i de sobte, quan vaig girar pàgina vaig veure una pàgina sobre els monstres i mites del món, i avui en voldria anomenar uns quants i explicar-los.

El monstre de Banyoles:

Segons les persones ho deien, aquest monstre vivia al llac de Banyoles i treia foc per les orelles el nas i pels queixals, i es menjava a tothom que no li donés menjar. I feia que tots els habitants del poble de Banyoles li donessin molt menjar. I li donaven fruites i hortalisses per a què es tornés vegetarià.


El ‘’Yeti’’:

Aquest monstre era el rei de les neus, però moltes persones l’han vist. Era molt gran i pelut per a no tenir fred, però ningú el podia derrotar, i aquest menjava persones amb la seva gran boca. Vivia en una cova.




El monstre del Llac Ness:

Moltes persones afirmen que l’han vist en un llac del Regne Unit, però encara no es sap si es un mite o és de veritat. Però jo crec que són branques podrides o algun animal marí amb el cos deformat, però sincerament crec que no existeix.   

El King Kong:
Aquest era el rei dels goril·les i el més temible. Era enorme, pesava tones, s’emportava a la gent i pujava als edificis sense cap problema. I els exèrcits el volien destruir.

Espero que us hagi agradat les meves explicacions sobre monstres/mites de tot el món.