dijous, 10 de maig del 2012

Un dia de cap de setmana

Aquest dissabte passat m’ho vaig passar molt bé:

Al matí em vaig aixecar, era a casa de la meva padrina; primer vaig mirar la televisió una estona, després vam esmorzar jo i ma germà, i a continuació vam anar a cal pastisser amb ma padrina perquè havíem de comprar pa pel migdia perquè fèiem un dinar. Al cap d’una estona em van venir a buscar els meus pares i vaig anar amb ells al bar Sitjar. Allí la Dolors (la propietaria del bar), em va deixar jugar en una màquina per llençar dards.


Quan els meus pares van acabar de fer el café, vam passar a buscar la Clàudia per anar a música a Benavent en una orquestra. Jo toco la guitarra i allí m’ho passo molt bé perquè la Marina i el Gerard (el nostre professor de música), fan moltes tonteries. A l’hora de dinar ens van venir a buscar, vam arribar a Albesa, vam deixar la Clàudia a casa seva i jo i els meus pares vam anar a “Mijorta” (un hort del meu padrí on hi tenen una casa) a dinar amb tota la familia.


A la tarda vam anar a Bell-lloc d’Urgell perquè jo i el meu germà teníem un partit de futbol. Vam perdre 5 a 9  però com que no donaven premis pels guanyadors me’n vaig anar molt cotent cap a casa. Al nit, van venir el Víctor i la Núria a sopar a casa nostra.


Aquell dia m´ho vai passar molt bé.