dijous, 3 de maig del 2012

La diada esportiva a Balaguer

El divendres, els nens de cicle superior de l’escola d’Albesa, van anar a Balaguer, a fer un dia sencer d’esport.

Vam sortir a dos quarts de deu del matí d’Albesa amb l’autobús. Quan vam arribar a Balaguer, ens vam esperar uns minuts al camp de futbol i ens anaven cridant per grups, uns grups que havíem preparat a l’escola.

Jo era el Grup 1, i amb jo hi anaven: el Roger Beà, el Guillem Codina, l’Anna Balagueró, l’Aida Solé i jo. A nosaltres primer ens van cridar per anar a natació. L’aigua de la piscina era bastant calenta, i si estava molt bé. Jo em pensava que faríem carreres, jocs... però ens van deixar tota l’hora lliure, i ens van tirar material per la piscina: xurros, paletes, màrfegues... quan vam acabar, ens van deixar molt poc temps per canviar-nos.

Després, vam entrar al poliesportiu per jugar a dodgeball, vam fer quatre equips, dos contra dos. El meu equip vam guanyar quatre a un. El dodgeball no va ser el joc que em va agradar més, però va estar molt bé.

A continuació, ens tocava bàsquet. Però en comptes de quatre equips en vam fer vuit; perquè hi havia quatre cistelles. El meu equip també va guanyar totes les vegades menys una o dos. Aquest joc si que em va agradar molt, però em vaig cansar molt.

Quan vam acabar de jugar a bàsquet, vam esmorzar. Jo vaig menjar “palets de blat de moro” i un suquet.

Al nostre grup a continuació ens tocava beisbol; el  vam fer fora del poliesportiu, i com que feia vent no ens va anar gaire bé. El nostre equip va perdre. Jo les dos vegades que vaig batejar em va sortir molt bé, però les dues vegades me la van agafar a l’aire.

El meu grup va acabar el matí amb futbol. Com que l’herba era artificial, tota l’herba se  m’enganxava a la roba; jo feia de defensa molt bé.

M’ho vaig passar molt bé, i espero tornar-hi l’any que ve.