dijous, 10 de maig del 2012

El dia a l’Actel

El dissabte, dia set de març, em van  convidar a un dinar a anar a un dinar dels treballadors de les Cooperativa o alguna cosa així. Em va a convidar l’Anna Barios.

Quant vam arribar a l’Actel, hi havia uns homes que dirigien els cotxes cap als aparcaments. Vam acabar i vam entrar al magatzem de fruita, on dinàvem. Al entrar ens van donar unes targetes amb un penjoll, on hi deia el nostre nom. També al principi de tot, unes persones feien pallassades.; a mi em van fer molta gracia.

A l‘entrar vam passejar per allí, i de seguida vam anar a un “boti-boti”. Vam passar bastanta estona saltant. Vam acabar i ens vam seure. A continuació vam anar a una habitació, on hi havia un altre “boti-boti”, però aquest era un tobogan. Al cantó d’aquest tobogan hi havia un toro mecànic, que tenia divuit marxes. A damunt del toro mecànic, quan el vam veure, hi havia un nen d’Albesa sobre ell.

Bastant després, vaig pujar-hi jo al toro, i com que era la primera vegada vaig demanar que em posessin la marxa u. Després d’haver-hi pujat, hi volia tornar a pujar però aquesta vegada volia pujar a la marxa tres, perquè l’u va se un rotllo total.

A l’hora de dinar, vam menjar macarrons amb formatge i de segon plat carn arrebossada i amb patates de bossa.

Després de dinar vam anar a jugar a fet i amagar; la primera vegada vaig parar jo perquè havia perdut. Però la següent jugada jo ja no vaig jugada ja no vaig jugar perquè em vaig cansar de tant córrer. Mentre jugàvem també esperàvem que tornessin a inflar els inflables, el del tobogan i el toro.

Ja era molt tard i la gent anava marxant, però nosaltres ens vam quedar als inflables, i ens ho vam passar com mai!