dilluns, 21 de maig del 2012

Excursió al Romeral

El dimarts dia 15, vam anar tot el matí a fer una excursió al Romeral. Vam anar a veure la Vil·la Romana del Romeral. Allí ens acompanyava i ens guiava el Lluís Marí, l’arqueòleg que dirigeix les excavacions.




El camí era molt llarg, de quatre quilòmetres. A mi, al principi no em va costar gens caminar, però quan ja portàvem estona... tenia ganes de seure en un banc i descansar a l’ombra, però no podia ser.


La vil·la Romana del Romeral, jo me l’imaginava molt gran, les habitacions grandioses, però quan hi vaig arribar em vaig quedar molt sorpresa i decebuda. La cara em va canviar de seguida, i tota l’estona preguntava:


-Això és la Vil·la? Això és la Vil·la Romana del Romeral?


Tots em contestaven que sí però no m’ho creia; i em vaig dir, ja que he tingut l’oportunitat d’anar-hi i veure-ho, doncs ho aprofitaré. Gairebé tot el que deia l’arqueòleg jo ja ho sabia, però com que el Lluís Marí ampliava molt més la informació doncs en podia saber més coses. 


A jo em va agradar molt quan ens va ensenyar el mosaic, amb el fang i la humitat, es veia molt bé, però a mesura que s’assecava es veia més malament.


L’excursió em va agradar molt, i espero tornar-ho a repetir.