dilluns, 7 de maig del 2012

El que fet aquests 4 dies de festa

Aquestes vacances el diumenge vam anar a fer un partit de futbol, van venir tots el que feien esports extraescolars i tot i que vam esforçar al màxim ens vam derrotar.

Vaig anar amb la família del quim a calafat un poble de costa el diumenge que vam arribar molt tard a la seva casa no vam tenir temps de fer el sopar i vam anar a sopar a un restaurant i jo vaig sopar una pizza de patates fregides.

Vam tornar a casa vam jugar una mica a la play 3 i van anar a dormir. L’endemà vam anar a la platja bastant aviat per allí a les 11 de la matinada vam jugar a futbol i ens vam banyar a l’aigua estava congelada, després van venir uns amics del quim i els nens es dient: la nena Alba i el nen Xavier.

Vam tornar a casa i vam dinar a fora i vam dinar amanida i pollastre, estava boníssim, després vam jugar a les consoles: play 3, nintendosDS i ordenador. Al cap d’una estona vam anar a donar un passeig per el poble, vam anar a jugar a un camp de futbol estava ple i vam intentar jugar al mig del camp. M’ho vaig passar molt be.

 Quan va caure la nit vam jugar al ``set i mig´´ un joc de cartes, jo no sabia jugar però m’hen van ensenyar però no vaig entendre res de res. L’endemà ens vam despertar i jo i el Quim vam anar a buscar la nintendo i la PSP vam jugar a l’habitació, al cap d’una estona vam anar al menjador i el Ferran s’avia despertat, quan es van despertar tots vam esmorzar i després vam anar a una platja molt dolenta: Era molt petita i estava molt bruta. Igualment vam anar a jugar a futbol i vam construir un camí per a la vola de pales.

El Xavier el amic del Quim i el Ferran es van banyar, jo i el Quim no, vam estar tota l’estona construint el camí per la vola. Quan vam ser a casa vam dinar i després a la tarda vam anar caminant cap a la platja estava aprop i quan vam arribar vam jugar a futbol, quan vam acabar en Xavier i la seva família van marxar, després vam jugar a la play 3 i després a l’ordenador fins a l’hora de sopar, després de sopar, vam continuar jugant.

L’endemà vam anar a la platja jo el quim i l’Edurne i el Ferran i el seu pare van anar a pescar, jo el Quim i l‘Edurne vam fer forats a l’arena i després passàvem per damunt i hi quèiem, ens ho vam passar genial, aleshores vam dinar i després vam marxar cap Albesa. Aquestes vacances amb el quim han sigut molt divertides