dilluns, 21 de maig del 2012

Com seria un dia ideal a la Vil·la Romana del Romeral

En el meu cas, si fossi en l’època dels romans, crec que seria un patrici perquè tindria moltes terres i esclaus a la meva disposició.

En un dia normal, em llevaria, esmorzaria, ordenaria als meus criats què em fessin el llit i després sortiria al pati de la meva vil·la a jugar amb els meus amics.

Més tard, sortiria a explorar i a aprendre a caçar. Aniria corrents al riu a refrescar-me una mica i a pescar molts peixos, i després tornaria a la vil•la i em faria un bany ben calent a les meves termes seguit d’un massatge de mitja hora realitzat pels meus esclaus.

Finalment, aniria a veure com anaven les obres de la vil·la i a veure als esclaus i als arquitectes que estaven acabant de construir els mosaics per a la meva habitació de 30 metres quadrats.

Al final del dia, els preguntaria als agricultors com havia anat la collita i als ramaders la pastura de les ovelles.