dilluns, 7 de maig del 2012

Setmana Santa

Aquesta setmana santa he fet moltes coses, divendres l’Arnau va venir a casa meva, vam fer deures i després ens ho vam passar molt bé gravant coses i modificant la nostra veu a l’ordinador. No només va venir l’Arnau, sinó que un altre dia va venir l’Eric. I jo també vaig anar a casa dels altres. Quan vaig anar a casa del Andreu volíem jugar al monopoli i l ‘Andreu va trucar a la Claudia i a l’Anna, com que ens avorríem vam anar a jugar al pis de dalt de casa de l’Andreu.

Quan vaig anar a casa de l’Arnau va ser divertit, vam jugar a la WII, a la PSP...

 Quan vaig quedar amb l’Éric ens ho vam passar molt bé tirant globus d’aigua pel carrer i perseguint-lo amb el patinet, jo vaig quedar ben xop.

 No em vaig passar tots els dies quedant amb els amics, sinó que una bona part dels dies els vaig dedicar a fer deures al matí i a jugar a la tarda.

 Quan va arribar el dia de Pasqua vam anar a Vilanova de Bellpuig, el poble natal del meu pare, allí vam veure a la meva cosina i uns parents ballant caramelles amb altre nens.

 Després vam anar a dinar a casa de la meva padrina, allí també hi havia les meves cosines: la Maica i l’Esther.
Una mica després de dinar la meva tieta ens va donar un ou de xocolata . A continuació vam pujar al pis de dalt que es on viu una altra cosina meva que es diu Nuria. Allí ens van donar una mona i després vam anar a jugar amb la Nuria, jo li vaig ensenyar com controlar l’ordinador amb la veu, ens ho vam passar molt bé.

Per acabar el dia vam anar a veure a un nen a qui el meu pare li es padrí de bateig, als seus pares i als seus germans. Tot això ho vam fer en un dia. Al dia següent vam anar a Saragossa, al matí vam anar a mirar botigues, a l’hora de dinar vam trucar a la Maria, una tieta, i a l’Andrea, una amiga de la meva mare que també eren a Saragossa. Per acabar el dia vam anar a un palau i a la Pilarica.