dilluns, 7 de maig del 2012

Un dia mogut

El dissabte dia 21 d’abril, els nens i nenes que ballem sardanes amb la Rosita i la Gemma, que són les nostre monitores, havíem d’anar a Organyà a ballar sardanes.

Els meus pares i jo, al matí ens en vam anar a Andorra (al “Punt de Trobada”) a comprar. Al migdia vam baixar cap a Organyà a dinar. Vam menjar canelons, pollastre amb bolets i de postres un gelat. Quan vaig acabar me’n vaig anar a canviar, posar-me les faldilles...

La nostra colla vestia: les nenes amb una faldilla roja amb la goma negra, una camiseta blanca i unes espardenyes que anaven lligades a les cames amb veta roja; i els nens una faixa roja,  amb uns texans, una camisa blanca i també portaven unes espardenyes.

Quan va arribar l’hora, havíem de buscar l’església perquè allà hi hauria una carpa on hi ballaríem. Nosaltres érem la segona colla que ballàvem, quan vam acabar de fer el nostre ballet, van sortir altres escoles a ballar.

Quan es va haver acabat vam ballar una sardana de “germanor” i, després, ens van donar coca amb xoriç, un suquet de préssec i un “cucurutxo” que a dins hi havia: llaminadures, globus, bosses de patates...

Jo crec que la colla més nombrosa i que en conjunt es veia més bé érem nosaltres i, evidentment, també crec que vam ser els que ho van fer més bé.