dilluns, 14 de maig del 2012

Un dia al riu de Balaguer

Aquest dissabte vaig anar amb el meu pare, un amic seu i el meu germà Roger a pescar al riu de Balaguer. Vam prepara les canyes de pescar i les vam ficar al cotxe i vam anar cap a Balaguer.

 Primer vam aparcar el cotxe i vam anar a un bar i allí vam fer una coca-cola i el meu pare un cafè amb gel perquè feia molta calor.

Quan vam acabar de fer el beure vam anar a baix al riu amb el cotxe i ens vam posar al costat del pont. Vam agafar les canyes i el trípode i ho vam prepara tot, vam posar el panís i els “pelets” i al final vam posar una pasta especial per atreure les carpes.

Quant vam acabar de posar les canyes a lloc vaig anar al cotxe a buscar el berenar i vaig berenar.

Quant vaig acabar de berenar vaig fer una carrera amb el Roger des de davall del pont fins a una senyal de stop, el Roger va dir que va guanyar ell però es igual perquè no ens donaven res. Quant vam estar cansats de fer tantes corregudes vam pujar a l’ estàtua de Transegre i jo casi que pugó al cap de l’ home però em va relliscar el peu i no vaig poder.

Després vam anar a veure uns ànecs molt bonics que els altres el picaven al coll i li van treure tota la pell i se li veia l’os i li faltava un ull. Va passar una estona. Quasi vam pescar un ànec que volia marxar volant i es va enganxar al fil de la canya i el meu pare la va baixar i va marxar.


Aquell dia m’ho vaig passar molt bé encara que no vam pescar res.