dijous, 10 de maig del 2012

Un dia a l'Actel

El dissabte dia 5 de maig, cada any ho fan,  vam anar a un dinar a l’Actel, que és una agrupació de cooperatives i tots els socis hi poden anar. Jo vaig invitar a la Clàudia, i a ella li va semblar una bona idea.

El dissabte, allà a les 11 de matí, la vaig anar a buscar, a les hores vam marxar cap a Menàrguens, al nostre darrera hi venien la Laia i la Tresa. Quan vam arribar allà vam agafar uns globus i al cap d’una estona ens vam donar  que l’heli si es xucla fas veu de “pito” i ho vam fer fins que se’ns va acabar l’aire. Més tard, vam pujar als inflables, quan vam anar als inflables allí ens hi vam trobar al Guillem i el Marc.

Hi havia molt jocs com: si feies dibuixos podies guanyar un premi, podies fer figures amb fruita... També hi havia inflables i un toro mecànic.

Vam anar jugant fins que més tard van arribar l’Andrea i la seva germana, i aviat ens van cridar per anar a dinar. Nosaltres vam trobar un lloc on hi havia sis cadires i allí hi estàvem: la Clàudia, la Laia, la Tresa, l’Andrea, el Marc i jo.

Per dinar ens van donar: de primer; macarrons, de segon; pollastre amb patates i de postres; un gelat.

Quan vam acabar de dinar, vam jugar a fet i amagar i vam jugar una bona estona fins que ens van dir que allà a les 17:45 podíem pujar amb globus aerostàtic, i ens en vam anar cap a fora a veure si viem com arribava, com que no el vam veure arribar ens en vam anar a donar el tomb per fora a l’Actel i no el vam trobar, com que no el vam trobar i ja era bastant tard vam marxar cap a casa.

Jo m´ho vaig passar molt bé, espero poder tornar-hi l’any que bé.