dilluns, 21 de maig del 2012

Les meves vacances de setmana santa


Aquestes vacances de setmana santa he anat a França amb el meu cosí, a casa meva i he quedat amb els amics.

El divendres quan vaig acabar de fer col·legi vaig quedar amb el Sergi i vam fer una mica de deures i vam fer una ràdio que ficaríem a plàstica. L’endemà vaig anar a música a tocar la bateria però jo no en tenia ganes perquè tenia molta son. A la tarda vaig quedar amb el Genís, el Quim, el meu germà i el Pau. Vam anar als gronxadors de darrere la sèquia i el Pau va muntar rampes i el Roger, el Quim i el Genís van saltar però un treballador ens va prendre les pedres i les fustes i les vam haver d’anar a buscar a la cabaneta i ho vam muntar a darrere a casa nostra. Jo vaig anar a buscar la                             càmera hi ho vam gravar i vaig fer un muntatge i la música que vaig ficar va quedar molt bé.
El diumenge vam anar a missa a portar la palma i després vam anar a fer una calçotada amb uns amics del meu pare i la meva mare. A la torre dels amics dels meus pares vam jugar a beisbol, a tennis i també vam anar amb bicicleta pels camins.


Quan vam arribar a casa ens vam dutxar perquè estàvem molts suats i directament ens en vam anar a dormir. El dilluns vam anar a Lleida amb la meva padrina i la meva mare, allà vam anar al Punt Roma per la meva padrina i després vam anar a l’ Unipreus a comprar unes sabates per fer esport. A casa vam arribar una mica tard perquè vam anar a comprar al Carrefour. Quan vam arribar a casa vam fer el dinar i vam menjar espaguetis amb salsa de tomàquet i pollastre. 


A la tarda vaig anar a voltar amb la bicicleta. Quan vaig anar a França vaig tirar a l’arc i vaig tirar una navalla a un arbre i se’m clavava moltes vegades quan ja sabia el truc perquè s’enganxés quasi sempre l’enganxava. El diumenge vam tornar cap a casa i vam fer una mona per casa i l’altra per la meva cosineta. Els seus pares van dir que els va agradar molt. L’últim dia vaig anar a l’hort amb el meu padrí i a la tarda vaig anar a Lleida a fer-me unes fotos i em vaig quedar a Benavent a fer música.