dilluns, 7 de maig del 2012

Setmana santa

Aquesta setmana santa se m’ha fet molt curta però m’ho he passat molt bé. També, els primers dies, he aprofitat per sortir les tardes i fer deures els matins.
El dissabte a la tarda, (el dia després d’acabar el col·legi), vaig quedar amb el Sergi a casa seva; vam jugar a la Nintendo3Ds, a la WII i finalment, vam anar al carrer a jugar amb uns globus d’aigua.


El dimecres al matí, vaig anar amb els meus companys de música a una orquestra a Benavent. Com que va ser la primera vegada que la Clàudia, el Quim i jo hi anàvem, algun company feia tonteries més del compte.
El dijous a la nit, vam quedar amb uns amics dels meus pares: (el Víctor i la Núria) i els seus dos fills: (el Raül i l’Abel); per anar a sopar al bar Sitjar i llavors parlar per veure a quina hora marxaríem l’endemà cap a Lloret.


L’endemà al matí, vam marxar tots junts amb la nostra furgoneta cap a Lloret, pel camí vam mirar a la tele que hi ha a la furgoneta, una pel·lícula que es deia: “Dos policías rebeldes 2”. Vam arribar a Santa Coloma de Farners i allí vam parar en una plaça a fer un beure. Després vam tornar a la furgoneta i finalment vam arribar a Lloret. Vam deixar les maletes als apartaments on estàvem i vam dinar.
Al cap d’una bona estona vam anar a Tossa de Mar. Allí vam passejar pel castell i el passeig marítim, no em va sorprendre res, perquè ja era la segona vegada que hi anava, però m’ho vaig passar bé. Més tard, vam arribar a l’apartament, i ens hem van anar a dormir.

L’endemà al matí, vam anar a Cadaqués, és un poble petit amb les façanes de les cases blanques i els carrers estrets, estava ple de gent. Després, vam anar cap a Llançà a dinar amb uns parents, que tenen un fill que es diu Adrià. A la nit vam tornar cap a l’apartament, vam sopar, vam mirar la televisió una estona i ens hem vam anar a dormir.

Diumenge al matí, vam fer les maletes, vam anar a visitar una cosa de Lloret i més tard vam emprendre camí cap a Albesa, durant el camí, vam parar a dinar en un restaurant, tot estava molt bo i el menú molt bé de preu. Vam tornar a la furgoneta i finalment ens vam dirigir cap a Albesa.