dijous, 27 de maig del 2010

Al zoològic de Barcelona

El dia dotze de abril, jo i els meus pares vam anar al zoològic de Barcelona. Les dues hores em van passar molt rapides, per què jugava a la Nintendo DS i llegia llibres.

Quan vam arribar hi havia molt de transit i a part plovia molt, vam passar per la vora de l’estàtua de Cristòfor Colom, també vaig veure l’IMAX Port Vell, el Museu de Xocolata.

A la fi vam arribar, a l’entrar es veia una imatge amb un rèptil. Quin asco!

Vaig anar corrents a la taquilla ens van donar unes entrades per a passar amb el pel dels animals a mi em va tocar la pell d’un lleopard, ens van donar un mapa primer vam començar amb els monos, els ximpanzés, els goril·les. Després els meu pare va voler anar allí on hi havia rèptils, després als felins...

Vam estar molta estona mirant animals de moltes maneres i mides, al final al mig dia ens vam trobar unes taules de picnic molt grans i a la vora hi havia un mini llac amb una llúdria que saltava donant voltes.

Quan vam acabar... A seguir mirant els animals!
Els vam mirar tots i vam acabar amb els animals de granja, els dies de cada dia deixaven pujar als ponis, excepte festa i no vaig poder pujar hi havia una cabreta petita pujada al damunt d’un tronc i no podia baixar, els cuidadors van tenir que baixar-la.
Quan vam sortir ens va anar de poc a mullar-nos perquè tot seguit de arribar al cotxe va començar a ploure.

Hi havia molt transit però vam poder sortir i jo tot el viatge vaig estar dormint.