dijous, 13 de maig del 2010

La Festa de fi de curs a l’escola!

L’últim dia de classe, a l’escola L’Àlber fem una festa. Per començar, els de cicle superior organitzen botigues i paradetes al pati.

Fan fer proves a la resta del cole. Per exemple: fer girar una ruleta i toca fer alguna cosa, si la fan bé, una gominola i si la fan malament no res. Hi ha moltes mes proves diferents com la dels gustos, que te tapen els ulls, i te posen alguna cosa a la boca i tu tens que encertar el que és. Fa temps quant feia segon, me’n vaig anar jo amb aquesta prova, em van tapar els ulls, i em van posar una cosa a la boca. Era mostassa!

-T’agrada?- em diuen.

-Si, si molt... Egggss!- vaig res`pondre io.

I em va quedar molt mal gust a la boca. Però al menjar-me la gominola em va marxar. Mmmm!
La prova més original de totes va ser quan feia primer. Van ficar com un cubell ple de farina, i amb la boca tenies que ficar-hi la cara i agafar els caramels. Acabaves tot brut, però el que interessa és que ens ho passem bé!

Després de tot això, ho treiem tot i deixem el pati net. Poc més tard, tots els cursos tenen preparada una cançó i la ballen! Amb els pares allà, es clar. I quan tots els cursos acabem de ballar els de sisè es s’acomiaden de l’escola amb una cançó molt xula amb anglès!

Aquesta festa es inoblidable! Tothom s’ho passa molt bé! I fins l’any vinent! !Cada vegada queden més pocs dies per aquesta festa!